معرفی صبانت

تاریخچه

شرکت انتقال داده های ندا گستر صبا در پایان 1382 موفق به اخذ پروانه PAP گردید و در طول یکسال توانست حداقل بیست هزار پورت پر سرعت در کشور ایجاد نماید. از آنجا که این شرکت هدف بالائی در را در سر لوحه فعالیت خود قرار داد ، توانست در سال اول نسبت به ایجاد حدود بیست هزار پورت اقدام نماید و در سال های بعد علی رغم ابهامات زیاد در آئین نامه های اجرائی ، بر ظرفیت پورت های خود افزود .

   ارزش های محوری صبانت :

  • مشتری مداری و بهبود تجربه مشتری
  • مشارکت و توسعه فرهنگ کار تیمی
  • توجه به حقوق و کرامت انسانی
  • دانش محوری و یادگیری سازمانی
  • پویایی سازمان از طریق خلاقیت و نوآوری
  • مسئولیت پذیری و پاسخگویی

ماموریت شرکت

شرکت انتقال داده های نداگستر صبا به عنوان یک شرکت نوآور و چابک در ارائه انواع خدمات مبتنی بر اینترنت پرسرعت که با تکیه بر سرمایه های انسانی توانمند و با بهره برداری از تکنولوژی های روز دنیا در راستای بهترین، ارزنده ترین و قابل اعتماد ترین محصولات و خدمات گام برمیدارد.

چشم انداز

دستیابی به جایگاه اول در بین ارائه دهندگان انواع خدمات مبتنی بر اینترنت پرسرعت در سطح کشور و توسعه حوزه تحت پوشش به فراتر از مرزهای ملی تا سال 1400.

برنامه ها

_ بهبود فرایندهای سازمانی شرکت در حوزه بازاریابی ، فروش ، خدمات پس از فروش ، پاسخگوئی به مشتریان ، اطلاع رسانی سریع SMS
_ ارتقاء سیستم CRM و محاسبه کارکرد AAA
_ ارتقاء سیستم Contact Center
_ ارتقاء سیستم گردش مکاتبات اداری الکترونیکی Paperless
_ ارتقاء سیستم شبکه نمایندگی های فروش و پشتیبانی
_ استقرار سیستم هوش مجازی (Business Intelligence) برای ارتقاء دقت و سرعت تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها
_ ارتقاء برنامه فروش و بازاریابی ماهیانه
_ سیستم سنجش رضایت مشتریان و مدیریت رابطه کسب و کار با مشتری (BRM)
_ فروش سیستم های مبتنی بر ارزش افزوده

برنامه های اجرایی شرکت

از آنجا که سرویس ADSL یک سرویس ضروری برای آحاد جامعه می باشد و تمامی بخشهای مختلف جامعه اعم از سازمان ها و دوایر حاکمیتی دولتی ، موسسات مالی ، بانکی ، بیمه ای و آموزشگاه ها ، مدارس ، دانشگاه های ، پژوهشکده ها ، صنایع مختلف بزرگ مثل خودروسازی ها ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و بخش تجارت و واحد های تجاری کوچک و واحدهای خانواده بعنوان دریافت فیش حقوق و پرداخت قبض مصرفی و سرگرمی های جوانان مورد نیاز میباشد. این شرکت نسبت به بکارگیری از سیستم مکانیزه جهت توسعه اهتمام بالائی داشته است و از آنجا که هدفت شرکت توسعه سازمانی در حد واحد های مدیریت و توسعه اجرائی مرکز بوده و توسعه شهرستان ها و خارج از مرکز را از طریق اخذ نمایندگی های انحصاری فروش و پشتیبانی ، به صورت برون سپاری برنامه ریزی نموده است .نسبت به طراحی و توسعه و راه اندازی نرم افزار تخصصی فروش و پشتیبانی اقدامی نموده تا تمامی نمایندگی های فروش در تمامی ساعت های شبانه روز و در تمامی ایام هفته به صورت 7 X 24 نسبت به فروش و پشتیبانی مشتریان و مصرف کنندگان اقدام نمایند. از دیگر سیستم های مکانیزه این شرکت میتوان به سیستم Call Center مکانیزه شرکت اشاره نمود که این سیستم نسبت به کلیه تماس ها و درخواست مشتریان اقدام و نسبت به پیگیری درخواست ها و تحقیق آنها در کوتاهترین زمان اقدام می نمایند. سیتسم های دیگر فعال شده ، سیستم اطلاع رسانی SMS و سیستم Paperless گردش نامه های داخلی و بین نمایندگی ها در کل شهر و... را میتوان نام برد.

گزارش دستاوردها و پیشرفت ها

از آنجا که پروانه دریافتی شرکت ندا گستر صبا به 10 شرکت دیگر نیز اعطا شده است و اکثریت شرکت ها ، تمزکر فعالیت خود را در استان تهران و شهر تهران شروع نموده اند، این شرکت علاوه بر خدمات رسانی در استان تهران و شهر تهران ، از فرصت به دست آمده جهت فعالیت بیشتر در شهرستان ها استفاده نموده و عمده توسعه خود را در شهرستان ها متمرکز نموده و توانسته علاوه بر استان تهران در بزرگترین شهرهای استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اصفهان ، البرز ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، قزوین ، قم ، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه ، گلستان ، گیلان ، مازندران ، همدان ، مرکزی و چهارمحال بختیاری به ایجاد تعداد قابل توجهی پورت و ارائه سرویس ADSL با کیفیت فراوان و ارزان بپردازد.این شرکت افتخار دارد که اولین شرکتی باشد که کلیه مراکز اصلی استانهای فوق و شهر های بزرگ آن در بیش از 90 درصد پوشش شهری سرویس با کیفیت و قیمت مناسب ارائه نماید . علی رغم وجود مشکلات متعدد در تامین نیازهای اولیه هر سرویس ، یعنی تامین پورت پسیو ، استقرار تجهیزات اکتیو ، تامین پهنای باند انتقال مناسب و تامین پهنای باند بین المللی توانسته است جزو شرکت های برتر از نظر تعداد مشترکین فعال محسوب گردد. از دستاوردهای این شرکت ، کیفیت سرویس و سرعت مناسب و سهولت سرویس دهی به مشترکین را میتوان اشاره نمود. ما افتخار داریم که می توانیم در شهر ها و مراکزی که مخابرات نسبت به طرح اتصال به شبکه مسی همکاری لازم را می نمایند بیشتر از هدف گذاری برنامه پنجم توسعه که 60% خانوارها و کلیه کسب و کارهای کشور بتواند به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شوند ،اقدام نمائیم .ما اعتقاد داریم که به دنبال توسعه و گسترش زیرساختی هستیم که زمینه ورود کشور به جامعه اطلاعاتی را فراهم می نماید و دسترسی به اینترنت پرسرعت که یکی از زیربنائی ترین پیشی نیاز های توسعه کاربر فاوا کشور میباشد را برای تمامی بخش های فعال جامعه اطلاعاتی اعم از بخش های سرویس دهنده شامل توسعه سخت افزار ، نرم افزار ، مخابرات و خدمات کامپیوتری و الکترونیکی و بخش سرویس گیرنده که شامل بخش حاکمیت و دولت ، بخش مالی و بیمه ، بخش صنایع بزرگ و ICT مثل نفت و گاز و پتروشیمی ، صنایع خودروسازی و زنجیره تامین آن و همچنین حوزه آموزش الکترونیک و سلامت الکترونیک و بخش های بازرگانی و تجارت الکترونیک واحد های بزرگ ، متوسط و کوچک و سرویس های درخواستی خانواده ها از قبیل دریافت و پرداخت فیش حقوقی و قبوض مصرفی و با حوزه های تصویری و سرگرمی را تامین مینماید.