پهنای باند اختصاصی (غیر حجمی) | اینترنت پرسرعت صبانت

پهنای باند اختصاصی غیر حجمی چیست؟

یکی از دغدغه‌ها و مشکلاتی که معمولا شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی برخی کاربران خانگی با آن رو به رو هستند، نبود پورت در مراکز مخابراتی و یا محدودیت‌هایی از این قبیل می‌باشد. بنابراین صبانت با ارائه سرویس پهنای باند اختصاصی رهکاری مطمئن و کاملا فنی را در دسترس این دسته کاربران قرار داده است.

از مزایای این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پهنای باند اختصاصی برخلاف سرویس‌های ADSL پس از بررسی و امکان سنجی از سوی کارشناسان فنی، در سریع‌ترین زمان ارائه می‌شود. در این روش نیازی به فرآیندهای زمانبر مراکز مخابراتی نیست و سرویس پس از نصب تجهیزات ارائه می‌گردد.

بنابراین سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی، بانک‌ها، مراکز درمانی، مدارس، دانشگاه‌ها و کسب و کارهای آنلاین به سادگی امکان استفاده از این سرویس را دارند.

پهنای باند اختصاصی غیر حجمی یکی از خدماتی است که صبانت به عنوان خدمات سازمانی ارائـه می‌دهد. این شرکت به عنوان یکی از پایدارترین و پرظرفیت‌ترین ارائـه دهندگان خدمات پهنای باند اختصاصی است. صبانت با بهره‌گیری از به روزترین تجهیزات و کارشناسان زبده باعث به وجود آمدن پایداری بی نظیری در ارائه این خدمات گردیده‌است.

خصوصیات پهنای باند اختصاصی صبانت

  1. پایداری ارتباط به همراه تضمین کیفیت
  2. ارائه نرم افزارهای مانیتورینگ جهت کنترل پهنای باند مصرفی
  3. تیم فنی متخصص و متعهد جهت ارائه پشتیبانی مطلوب به صورت 24 ساعته
  4. استفاده از با کیفیت‌ترین تجهیزات ارتباطی روز دنیا
  5. ارائه سرعت متقارن
  6. حفظ امنیت داده‌ها و اطلاعات مشتریان
  7. هزینه‌های کاملا مقرون به صرفه

پهنای بانـد اقتصادی

جهت کاهش هزینه‌های مشترکین، در کنار خدمات فوق، صبانت سرویس جدیدی با عنوان پهنای بانـد اقتصادی ارائه نموده‌است. پهنای باند اقتصادی از ساعت 7 الی 19 با سرعت خریداری شده و از 19 الی 7 صبح روز بعد با نصف سرعت و هزینه کمتر ارائه می‌گردد.

خرید پهنای باند اختصاصی غیر حجمی

جهت خرید این سرویس، فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

فرم درخواست متقاضیان حقیقی فرم درخواست متقاضیان حقوقی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت نام، تعرفه‌ها و فعالسازی پهنای بانـد اختصاصی با شماره تلفن 1524 یا 02183852 داخلی 515 و 535 تماس حاصل فرمایید.

تگها : اینترنت , پهنای_باند

Sabanet Dedicated Broad Band Service

اینترنت پرسرعت صبانت در اینستاگرام اینترنت پرسرعت صبانت در تلگرام اینترنت پرسرعت صبانت در پیام رسان سروش