اینترنت وایرلس، اینترنت بی سیم پوینت تو پوینت (خرید، قیمت و ثبت نام) | صبانت

اینترنت وایرلس فوق پرسرعت صبانت

اینترنت وایرلس (بی‌سیم) صبانت

سرویس اینترنت وایرلس فوق پرسرعت صبانت قابلیت ارائه به صورت بی‌سیم به مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری را دارد. در برخی مواقع به دلیل کمبود پورت مخابراتی یا نیاز به سرعت‌های بالاتر امکان ارائه سرویس‌های متداول اینترنت وجود ندارد. بنابراین استفاده از تکنولوژی‌های بی‌سیم و اینترنت پوینت تو پوینت* راه حل این مشکل است.

در این روش، تجهیزات wireless مثل رادیو وایرلس(آنتن وایرلس) در مجتمع و یا برج نصب می‌گردد. سپس با ایجاد فضایی مشابه مرکز مخابراتی در مجتمع، پهنای باند از طریق تلفن به واحد‌های متقاضی اینترنت داده می‌شود. بنابراین نیازی به بستر مخابرات نیست و اینترنت پرسرعت و پایدار از بستر وایرلس و امواج رادیویی منتقل می‌شود.

اینترنت وایرلس یا بی‌سیم چیست؟

در مواردی که امکان ارائه اینترنت ADSL نباشد، می‌توان با استفاده از تجهیزات وایرلس، اینترنت را به مشترکین ارائه نمود. در این روش اینترنت وایرلس از طریق سیگنال رادیویی و با استفاده تجهیزات وایرلس به محل مورد نظر منتقل می‌شود. سپس با استفاده از DSLAM مشابه مراکز مخابراتی، اینترنت دریافتی بین واحد‌های یک برج یا مجتمع توزیع می‌شود.

در این روش هر واحد به وسیله مودم ADSL می‌تواند از اینترنت دریافتی، استفاده نماید. ضمنا اینترنت وایرلس با Wifi که از طریق یک مودم یا روتر به اشتراک گذاشته می‌شود متفاوت است. این روش از باند فرکانسی و تجهیزات دیگری برای انتقال دیتا و اتصال به اینترنت استفاده می‌نماید.

اینترنت بیسیم وایرلس صبانت

خرید اینترنت وایرلس

جهت خرید و ثبت نام اینترنت وایرلس می‌توانید به خرید اینترنت وایرلس مراجعه فرمائید.

صبانت یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارائه اینترنت وایرلس یا بی‌سیم فوق پرسرعت است. ما با تکیه بر کارشناسان فنی مجرب و استفاده از به روزترین تجهیزات و فناوری‌ها، آمادگی ارائه اینترنت p2p* پرسرعت با شرایط ویژه را داریم.

مدیران و اعضای محترم هیات مدیره مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب راه کار مناسب برای کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت و سرعت خدمات اینترنت، در ساعات اداری با شماره تلفن‌ 1524 در ارتباط باشند. و از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان وایرلس بهره مند و از هزینه و قیمت اینترنت بی‌سیم مطلع گردند. صبانت در تلاش است با تکیه بر تجربه و تخصص، بهترین اینترنت وایرلس را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

اینترنت بدون خط تلفن ،اینترنت p2p، اینترنت پوینت تو پوینت، اینترنت point to point، تعرفه اینترنت رادیویی، خرید اینترنت رادیویی، اینترنت نامحدود

مزایای اینترنت وایرلس

با خرید سرویس اینترنت وایرلس می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند گردید:

  1. اینترنت وایرلس دارای کیفیتی بالا و مقرون به صرفه است.
  2. قابلیت ارائه در مناطقی که دسترسی به سرویس‌های عادی اینترنت ندارند، را دارد.
  3. در خرید اینترنت وایرلس صبانت امکان استفاده از تخفیف اشتراک گروهی وجود دارد. به صورتیکه هزینه هر اشتراک اینترنت به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.
  4. به دلیل عدم وجود نویز، قابلیت ارائه سرعت‌های بالا و اینترنت فوق پرسرعت وجود دارد.
  5. امکان ارائه اینترنت پرسرعت وایرلس نامحدود بنا به نیاز مشترکین وجود دارد.
  6. قابلیت ارائه به مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی نیز وجود دارد.

*اینترنت point to point (نقطه به نقطه) چیست؟

نقطه به نقطه، پوینت تو پوینت یا p2p به اتصالی گفته می‌شود که در آن تجهیزات رادیویی فرستنده و گیرنده دید مستقیمی نسبت به یکدیگر دارند. در صورت وجود مانعی مانند ساختمان، کوه یا غیره، امکان ارتباط وجود ندارد.

صبانت ارائه دهنده سرویس‌های اینترنت +ADSL 2، اینترنت وایرلس و پهنای باند اختصاصی است.

تگها : وایرلس , اینترنت فوق پرسرعت

Wireless Internet Services

اینترنت پرسرعت صبانت در اینستاگرام اینترنت پرسرعت صبانت در تلگرام اینترنت پرسرعت صبانت در پیام رسان سروش