* میزان تحصیلات :
انتخاب کنید ... میزان تحصیلات دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری
پس از اتمام مهلت اشتراک، میزان تمایل به تمدید اشتراک شما با صبانت در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
چه میزان صبانت را به دیگران توصیه می کنید؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
امتیاز صداقت در تبلیغات ارائه شده توسط صبانت در چه سطحی است؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از عدم توجیه مسائل و پذیرش اشکالات واحد پشتیبانی در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از تحمیل نکردن هزینه یا زحمت اضافه واحد پشتیبانی برای رفع مشکلتان در چه سطحی است؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت از سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز شما و کافی بودن آن در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از همراهی شرکت صبانت با شما چقدر است؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما در ابتدا از صبانت در چه سطحی بوده است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
امتیاز شما به میزان رعایت ادب و احترام از سوی کارمندان خدمت دهنده در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
امتیازشما به میزان مهارت و دانش فنی پاسخگویان شرکت صبانت در چه سطحی است؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
چه امتیازی به جذابیت، سهولت و کاربرپسند بودن وبسایت و مرکز تماس و سایر کانال های ارتباطی صبانت می دهید؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
امتیاز شما به رعایت شئونات و ظاهر مرتب کارکنان و محیط کاری در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
از مناسب بودن ساعات کاری صبانت چه میزان رضایت دارید؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از مناسب بودن تنوع خدمات سرویس ارائه شده با نیاز شما در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از هزینه های دریافتی توسط خدمت دهنده در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از هزینه جانبی پشتیبانی، اشتراک و برپایی سرویس در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از مدت زمان ثبت اشتراک و برپایی سرویس در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از مدت زمان انتظار جهت رفع خرابی در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از تعداد و مدت خرابی ها در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت شما از سرعت تبادل داده (مرور وب، دانلود و آپلود) در چه سطحی است؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت کلی شما از فرآیند اشتراک و تمدید سرویس در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت کلی شما از فرآیند تسویه و صدور صورتحساب در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5
میزان رضایت کلی شما از خدمات پشتیبانی در چه سطحی است ؟ :
انتخاب کنید ... 1 2 3 4 5