افتتاح پروژۀ توسعۀ شبکۀ فیبر نوری بوشهر توسط وزیر ارتباطات

تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ --- کد خبر ۱۱۸

مدیرعامل صبانت از آغاز پروژۀ توسعۀ شبکۀ فیبر نوری بوشهر در روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت ماه توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانسی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی صبانت، دکتر احمد بیدآبادی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود:  این مراسم به مناسبت روزجهانی ارتباطات در ساختمان استاندارای بوشهر و با حضور استاندار، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات و جمعی از مدیران ارشد برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:  این پروژه با سرمایه‌ ای بالغ بر 105 میلیارد ریال بکارگیری بیش از 200 کیلومتر فیبرنوری برای ارائه سرویس تلفن ثابت و اینترنت به اجرا درآمده است.

 بیدآبادی افزود: بزرگراه اطلاعاتی بوشهر در جهت همگام شدن با کیفیت اینترنت جهانی و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم  در زمینه توسعۀ تکنولوژی فیبر نوری و ایجاد بستر مناسب جهت پیشرفت خدمات برخط شرکت‌های دانش بنیان، توسط جناب آقای دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می شود.

مدیرعامل صبانت گفت: این پروژه با همکاری شرکت خلیج فارس آنلاین صورت پذیرفته است و  با بهره‌برداری از آن سرعت اینترنت استان بصورت چشم‌گیری افزایش پیدا خواهد کرد.
گفتنی است در این مراسم تست سرعت یکی از کاربران سرویس فیبرنوری به صورت زنده اندازه گیری می شود.

 

تگها : اینترنت , تکنولوژی , فیبر نوری , کنفرانس , افتتاحیه
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی


Sabanet`s ADSL2+ High-speed Internet Services

اینترنت پرسرعت صبانت در اینستاگرام اینترنت پرسرعت صبانت در تلگرام اینترنت پرسرعت صبانت در پیام رسان سروش