شرایط استفاده از خدمات تماس و مکالمه تلفنی

 

شرایط استفاده از خدمات تماس و مکالمه تلفنی

 

ماده یک : تعاریف

فروشنده: منظور از فروشنده "صبانت" است و "صبانت" نام تجاری خدمات اینترنتی شرکت نداگسترصبا (سهامی خاص) به شماره ثبت 217842 و شماره پروانه سراسری 12-94-100 FCP از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

مشترک: منظور از مشترک "خریدار" است که تقاضای دریافت خدمات "مکالمه تلفنی" را دارد.

سرویس : منظور از سرویس، ارائه خدمات تماس تلفنی خروجی به مقصد شماره تلفن ثابت و موبایل ایران و دنیا و تخصیص شماره تلفن به منظور دریافت تماس ورودی تلفن از سایر شبکه های تلفن داخلی و خارجی مطابق با قوانین کشور است.

دوره سرویس: برابر با حداکثر زمان ویا اعتبار ریالی خریداری شده.

ماده دو : مشترک میداند و بیان میدارد که:

  • از موضوع خدمات ارائه شده به وی (سرویس مکالمه تلفنی) به طور کامل آگاه است.
  • صحت تمامی اطلاعات مندرج و تکمیل شده در فرم درخواست سرویس مکالمه تلفنی را بعهد دارد.
  • زمان شروع سرویس پس از تایید تست فنی از سوی "فروشنده" است.
  • نرخ مکالمات براساس قیمت های اعلام شده توسط "صبانت" است و در صورت تغییر از نرخهای جاری"صبانت" می تواند بدون اطلاع و هماهنگی نسبت به تغییر تعرفه و نرخ مکالمات اقدام کند.
  • "مشترک" میتواند برای اطلاع از آخرین تغییرات تعرفه قیمت ها به وب سایت www.sabanet.ir مراجعه کند.
  • این محصول به طور مجزا به فروش می رسد و شرایط دریافت، پرداخت هزینه ها و استفاده از این محصول، به طور کامل از سرویس اینترنت پرسرعت +ADSL2 شرکت صبانت مستقل است.
  • در صورت تعویض شماره تلفن (به دلایل فنی، اتمام اشتراک و...) "مشترک" حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.
  • شرایط استفاده از خدمات مکالمه تلفنی که در سند حاضر بدان اشاره شده،برای کلیه سرویس ها وبسته های مختلف این خدمات یکسان است.
  • حداقل میزان خرید و پرداخت وجه برای استفاده از خدمات مکالمه تلفنی منطبق بر شرایط درج شده در تعرفه قیمت های این خدمات در پنل کاربری و یا وب سایت صبانت (www.Sabanet.ir) است.
  • مدت زمان مکالمه، میزان اعتبار و دیگر ویژگی های هریک از سرویس های خدمات مکالمه تلفنی بسته به نوع سرویس متفاوت است که تمامی آن ها در پنل کاربری و یا وب سایت صبانت www.sabanet.ir وجود دارد.
  • موظف است هرگونه درخواست از قبیل تغییر نوع سرویس و غیره را طریق نمابر، ایمیل،سیستم اطلاع رسانی پنل کاربری، به "صبانت" اعلام کند.
  • در صورت فعال سازی سرویس مکالمه تلفنی توسط مشترک، انصراف از سرویس تهیه شده امکان پذیر نیست.
  • پرداخت هزینه بهره برداری از سرویس به هر میزان و انتخاب هریک از سرویس های صبانت و یا تعرفه قیمت خدمات به منزله تمدید مدت استفاده از سرویس به همان میزان خواهد بود و غیر قابل استرداد می باشد.
  • در صورت عدم دقت "مشترک" به میزان اعتبار و تاریخ انقضای اشتراک (حساب کاربری) و بروز پیامدهایی از قبیل از دست رفتن مبلغ شارژ شده در سرویس هایی که اعتبار آن ها قابل انتقال نیست و یا افزایش صورت حساب، مسئولیت مشکلات به وجود آمده به عهده "مشترک" خواهد بود.
  • برای تسریع در رفع مشکلات خود هرگونه سوال فنی را فقط با واحد فنی صبانت با مراجعه به وب سایت صبانت www.sabanet.ir و یا با شماره 1524 مطرح می نماید
  • "صبانت" کیفیت سرویس را در صورت استفاده از خدمات اینترنت صبانت تضمین می کند.
  • در صورت عدم پرداخت هزینه های استفاده از سرویس از سوی "مشترک" در موعد مقرر " صبانت" می تواند بدون اطلاع قبلی و یا ارسال اخطار، سرویس را قطع کند.
  • چنانچه "مشترک" به هریک از تعهدات خود عمل نکند، "صبانت" می تواند به صورت یک جانبه اقدام به قطع سرویس و از ارائه خدمات به "مشترک" خودداری کند. در این صورت مبلغ باقی مانده حق اشتراک مسترد نشده و به عنوان خسارت عدم ایفای تعهد منظور و اخذ می شود. بدیهی است در صورتی که خسارات وارده بیش از باقی مانده اشتراک باشد، " مشترک" موظف به جبران آن است. "صبانت" در هرصورت حق پیگیری قانونی و ارسال اخطار بدهی و دریافت مطالبات معوقه را برای خود محفوظ می دارد. جبران کلیه خساراتی که به هر شکلی از ناحیه "مشترک" وارد شده باشد به عهده "مشترک" خواهد بود.
  • هیچگونه ادعای خسارتی از بابت عدم امکان استفاده از سرویس بر عهده "صبانت" نیست و "صبانت" تنها در شرایطی که علی رغم عدم امکان استفاده از سرویس و اختلال در استفاده از سرویس از اعتبار "مشترک" کسر شده باشد، نسبت به عودت اعتبار به "مشترک" بر اساس اعلام موضوع و بررسی و تایید آن اقدام خواهد کرد.
  • "صبانت" امکان مشاهده جزئیات مصرف را از طریق پنل  کاربری در اختیار " مشترک" قرار خواهد داد. مسئولیت حفظ و نگهداری اطلاعات کاربری ورمز عبور مربوط به عهده "مشترک" است و خسارت های ناشی از هرگونه سوء استفاده احتمالی و از بین رفتن اعتبار، به عهده خود "مشترک" خواهد بود.
  • برای رفع هرگونه مشکل احتمالی و تسریع کار تنها با کارشناسان فنی "صبانت" از طریق تلفن یا وب سایت "صبانت" www.sabanet.ir تماس می گیرد، در غیر این صورت کلیه خسارات احتمالی متوجه "مشترک" خواهد بود و "صبانت" مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.
  • کلیه مکاتبات "فروشنده" با "مشترک" شامل صورتحساب دوره و مانند آنها از طریق نشانی پست الکترونیک یا نشانی پستی وی که در "هنگام ثبت نام" اعلام شده، انجام خواهد شد. در صورتی که هریک از نشانی های ارائه شده صحیح نباشد، کلیه مسئولیت های آن به عهده "مشترک" بوده و اطلاع به هریک از نشانی های یاد شده به منزله اطلاع به "مشترک" خواهد بود. در صورت بروز هر نوع خسارت مسئولیت جبران آن به عهده "مشترک" است.
  • از ایجاد هرگونه اختلال نرم افزاری و سخت افزاری در شبکه صبانت خودداری میکند. همچنین در صورت استفاده "مشترک" از نرم افزارها یا سخت افزار مکالمه تلفنی که مورد تایید "صبانت" نباشند، مسئولیت اختلالات مربوط به سرویس به عهده "مشترک" خواهد بود و "صبانت" هیچ گونه مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.
  • کیفیت و برفرای ارتباط به شرایط و کیفیت اینترنت زیرساخت کل کشور ارتباط مستقیم دارد و در صورت بروز مشکل، بلافاصله مراتب را به "صبانت" از طریف وب سایت صبانت www.sabanet.ir اعلام و همچنین "صبانت" نیز موظف است موارد را از راه های قانونی پی گیری و نتیجه را اعلام کند.
  • در صورتی که "مشترک" بخواهد از خدمات یاد شده به شکلی غیر از آنچه در ابتدای کار و هنگام تحویل سرویس از سوی صبانت به وی واگذار شده است، استفاده کند، "صبانت" محق خواهد بود سرویس وی را جمع آوری کند.
  • حق واگذاری سرویس ارائه شده و کلیه حقوق و تعهدات مرتبط ناشی از این اشتراک را به غیر ندارد.
  • از فروش مجدد سرویس ارائه شده و ارائه سرویس ثانویه به اشخاص ثالث به هرنحوی باید خودداری کند، مگر با موافقت کتبی "صبانت" مسئولیت هر گونه استفاده غیرقاونی و غیرمجاز به عهده "مشترک" است.
  • استفاده از این خدمات برای Voice Termination  ممنوع و غیر قانونی است و درصورت بروز تخلف موضوع از سوی "صبانت" از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
  • متعهد به رعایت قوانین حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای، حمایت از حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان وCopyright  است.
  • چنانچه شارژ مشترك به اتمام برسد، شماره مشترك بمدت دوماه يكطرفه و پس از آن نسبت به ﺻدور اخطار اول بمدت چهار ماه و در ﺻورت ﻋدم اقدام توسط مشــترك اخطــار دوم بمدت دو ماه و در ﺻورت ﻋدم مراجعه اخطار سوم و تلفن مشترك بمدت چهار ماه بصورت دوطرفه قطع مي گردد و در پايان اين مدت (يكسال) خط تلفن جمع اوري ميگردد
  • مسئولیت های ناشی از سوء استفاده سرویس مکالمه تلفنی به طور کامل بر عهده "مشترک" است. در صورت ایجاد مزاحمت از شماره تلفن"مشترک" برای دیگر افراد، موضوع از طریق مراجع قانونی پی گیری و طبق تصمیمات ایشان اقدام خواهد شد.

ماده سه : صبانت می تواند:

  • "صبانت" خدمات پشتیبانی فنی تلفنی موضوع سند حاضر به "مشترک" را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته تعهد میکند.
  • در صورت عدم رعایت تمام یا بخشی از این شرایط از سوی "مشترک"، شرکت صبانت می تواند بدون اعلام قبلی و بدون رجوع به مراجع قضایی یا اداری، اقدام به قطع خدمات کند.
  • هر یک از مفاد سند حاضر را در چارچوب قوانین و مقررات کشور و تصمیمات مراجع ذی صلاح، بدون نیاز به هماهنگی و یا جلب موافقت "مشترک" تغییر دهد، و "مشترک" در صورت عدم پذیرش تغییرات و شرایط جدید می تواند اقدام به درخواست کتبی انصراف از سرویس کند.
  • در صورت هرگونه تغییر در قوانین و مقررات، افزایش مالیات، عوارض، تغییر تعرفه "صبانت" افزایش قیمت ها و غیره، "مشترک" میتواند شرایط و قیمت های جدید را تقبل و پرداخت کند. بدیهی است که در صورت عدم پذیرش شرایط جدید از طرف مشترک ، صبانت به صورت یک جانبه اقدام به عدم ارائه سرویس خواهد کرد.

 

تگها : صبافون , راهکارهای_سازمانی , صباتل , سرویس_VOIP , تلفن_اینترنتی
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

 

Voice Over IP Using Terms

اینترنت پرسرعت صبانت در اینستاگرام اینترنت پرسرعت صبانت در تلگرام اینترنت پرسرعت صبانت در پیام رسان سروش