چگونه می توان حجم دانلود خود را از طریق وب سایت چک کنم؟
برای مشاهده ریز مصرف با مراجعه به سایت صبانت و کلیک بر روی گزینه ورود به پنل کاربری در منوی سمت راست گزینه گزارش ریز مصرف را انتخاب می نمایید، با وارد نمودن تاریخ مورد نظر و کلیک بر روی فیلد مشاهده میتوانید گزارش فوق را دریافت نمایید . لازم به ذکر میباشد: گزارش ریز مصرف به دو صورت نمایش نمودار و جدولی در اختیار کاربر قرار داده خواهد شد . هم چنین شما می توانید در بات تلگرام صبانت به آدرس telegram.me/ngsnet_bot و یا با دریافت اپلیکیشن موبایل صبانت ریز مصرف حساب خود را مشاهده نمایید.
طرح سوال جدید
آیا بعد از اتمام مدت شارژ میتوان از شبانه استفاده کرد؟
خیر، در صورت اتمام شارژ امکان استفاده از اینترنت شبانه وجود ندارد.
طرح سوال جدید
قیمت مودم های شما چقدر است ؟ آیا مودم را به طور امانی به مشترک نمی دهید ؟
مودم ها فقط جهت فروش میباشند، برای استعلام قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.
طرح سوال جدید
در مصرف رایگان شبانه هر یک ساعت یک بار از اینترنت قطع می شوم آیا این مشکل دستگاه من است و یا تنظیمات صبانت به این گونه است؟
در حال حاضر این مشکل برطرف شده است و در صورت بروز چنین مشکلی سیستم کاربر باید چک شود.
طرح سوال جدید
من یکی از کاربران شما هستم ولی جهت تغییر رمز کاربری خود ، گزینه ای در سایت صبانت وجود ندارد ، چرا؟
در قسمت پنل کاربری، منوی تغییر کلمه عبور میتوان نسبت به تغییر رمز اقدام نمود. در نظر داشته باشید در صورت تغییر کلمه رمز عبور سرویس اینترنت می بایست مجدداً رمز عبور جدید (pppoe) در صفحه تنظیمات مودم ADSL وارد شود در غیر این صورت بعد از تغییر کلمه رمز عبور، سرویس اینترنت شما غیر فعال میگردد. همچنین به منظور تغییر رمز عبور وایرلس نیز می بایست به قسمت تنظیمات وایرلس مودمADSL خود مراجعه نموده و سپس ارتباط وایرلس را با رمز عبور جدید برقرار نمایید.
طرح سوال جدید
اشتراک اینجانب سه ماهه می باشد. حق اشتراک سه ماه بعدی را بدلیل مسافرت زودتر پرداخت کردم .تاریخ ثبت سرویس جدید8 روز زودتر ثبت شده است ! چرا به خاطر خوش حسابی 8 روز را از دست بدهم ؟
سرویس خریداری شده از سوی شما در حالت رزرو قرار میگیرد، پس از پایان زمان سرویس قبلی سرویس جدید بصورت اتوماتیک از حالت رزرو خارج و فعال خواهد شد و شما متحمل هیچ گونه خسارتی نشده اید. همچنین تاریخ ثبت سرویس هیچگونه تاثیری در زمان اتمام سرویس ندارد.
طرح سوال جدید
آیا با کلیه کارتهای عضو شتاب می توان خرید و شارژ اینترنتی انجام داد ؟
بنده معمولاً از اینترنت در حد خانگی استفاده میکنم و حس میکنم مدتی است که حجم اینترنتم سریعتر تمام میشود و این در حالی است که تغییری در استفاده ام نداده ام و فقط عکسهای کم حجم (مثل قبل )دریافت میکنم میخواستم ببینم آیا امکان بروز همچین مشکلی وجود دارد که حج
حجم ترافیکی شامل کلیه داده های ارسالی و دریافتی از اینترنت می باشد. پیشنهاد می نماییم در صورتی که تغییری در حجم مصرفی خود نداده اید، حتما با برنامه های آنتی ویروس، ضد هک و آنتی تروجان دستگاه خود را بطور کامل چک نمایید زیرا ویروس ها و تروجان ها بصورت نامحسوس میتوانند از اینترنت استفاده نمایند و این در حجم استفاده شما موثر است.
طرح سوال جدید
من بعد از مدتى كه در محل سکونت خود نبودم, الان نمى توانم كانكت بشوم , ونه مى توانم اكانت خود را شارژ نمايم. لطفآ راهنمايى كنيد ؟
بر اساس قوانین شرکت صبانت 5 روز قبل از اتمام زمان سرویس اطلاع رسانی های لازم بصورت تماس تلفنی و ارسال پیامک جهت شارژ سرویس، با مشترک انجام میگیرد. در صورت عدم شارژ سرویس بعد از اتمام زمان تعیین شده، بسته به افراد در حال انتظار در آن مرکز مخابراتی(مراکز مخابراتی فاقد پورت) پورت مشترک بصورت اتوماتیک ظرف مدت 72 ساعت جمع آوری میگردد و برای درخواست مجدد باید با واحد فروش استان تماس حاصل نمایید.
طرح سوال جدید
مصرف رایگان بین چه ساعاتی از روز می باشد؟
ترافیک مصرفی سرویس های عمومی و برخی از سرویس های دیگر بین ساعت 2 تا 7 بامداد در تمامی روزهای هفته رایگان می باشد.
طرح سوال جدید
اگر من بیشتر از مقدار تخصیص داده شده مصرف کنم چه اتفاقی می افتد؟
در صورت مصرف زودتر از موعد حجم منصفانه، سرعت سرویس محدود شده و جهت رفع اعمال محدودیت می توانید نسبت به شارژ مجدد حساب کاربری خودتان اقدام نمائید و چنانچه حساب خودتان را شارژ نکنید، تا پایان زمان سرویس (اتمام زمان سرویس) با سرعت محدود شده از سرویس خود می توانیداستفاده نمایید.
طرح سوال جدید
اگر حجم مصرفی خودمان را استفاده نکنیم آیا می توان آنرا برای ماه بعدی ذخیره کرد؟
تنها باقی مانده حجم اضافه خریداری شده توسط مشترک (جدا از حجم سرویس) به صورت اتوماتیک به سرویس دوره جدید منتقل میگردد.
طرح سوال جدید